ذهن زیبا

ذهن زیبا

ذهن زیبا | هرچی که واسم جالب باشه اینجا میذارم :)
ذهن زیبا

ذهن زیبا

ذهن زیبا | هرچی که واسم جالب باشه اینجا میذارم :)

سریال ترکی جذاب پناهم ده از جم تیوی

«پناهم ده» نام بهترین سریال عاشقانه ترکی است که در پاییز 1402 از شبکه استار تی وی پخش شد و به سرعت به یکی از پرمخاطب ترین سریال های این شبکه تبدیل شد. این سریال درام عاشقانه گیرا و تاثیرگذار از همان قسمت اول توجه بینندگان را به خود جلب کرد. و آنها بی صبرانه منتظر قسمت بعدی هستند.

حالا GEM TV تصمیم دارد این سریال پرطرفدار ترکی را پخش کند. این سریال با نام های مختلفی مانند «مرا پنهان کن» و «ساکلا بنی» می شناسند و شبکه جم تی وی نام «پناهم ده» را برای آن انتخاب کرده است. در ادامه زمان پخش، طرح و بازیگران این سریال را به اطلاع شما خواهیم رساند.



زمان پخش سریال ترکی پناهم ده از جم تی وی


خلاصه داستان سریال پناهم ده – Sakla Beni

«مرا پنهان کن» داستانی جالب و هیجان انگیز را روایت می کند که حول محور دو خانواده ثروتمند و تأثیرگذار می چرخد. «مته» و «ناز» فرزندان این دو خانواده از کودکی با یکدیگر بزرگ شدند و از آن زمان خانواده ها با وعده ازدواج آینده خود را برنامه ریزی کردند.

اما «مته» و «ناز» که در ناز و نعمت بزرگ شده اند، هرگز طعم استقلال و انتخاب را نچشیدند. آنها به ناچار تن به ازدواجی می دهند که نمی خواهند.
همه چیز با ملاقات مته با خدمتکار ناز، اینجیلا، تغییر می کند. «اینجیلا» که از کودکی با «ناز» بزرگ شده، او را به خوبی می شناسد. این ملاقات «دریل» را به چالش می کشد و باعث می شود که او در تمام باورها و تصمیماتش تجدید نظر کند.
«مته» در شب عروسی با «نازی» به این فکر می کند که آیا راهی که در زندگی طی کرده همان مسیری بوده که او می خواسته است؟! آیا عشق واقعی او "خوب" است؟! این سؤالات او را به دنبال زندگی مورد علاقه و جستجوی عشق واقعی سوق می دهد.