ذهن زیبا

ذهن زیبا

ذهن زیبا | هرچی که واسم جالب باشه اینجا میذارم :)
ذهن زیبا

ذهن زیبا

ذهن زیبا | هرچی که واسم جالب باشه اینجا میذارم :)

سریال ترکی جذاب پناهم ده از جم تیوی

«پناهم ده» نام بهترین سریال عاشقانه ترکی است که در پاییز 1402 از شبکه استار تی وی پخش شد و به سرعت به یکی از پرمخاطب ترین سریال های این شبکه تبدیل شد. این سریال درام عاشقانه گیرا و تاثیرگذار از همان قسمت اول توجه بینندگان را به خود جلب کرد. و آنها بی صبرانه منتظر قسمت بعدی هستند.

حالا GEM TV تصمیم دارد این سریال پرطرفدار ترکی را پخش کند. این سریال با نام های مختلفی مانند «مرا پنهان کن» و «ساکلا بنی» می شناسند و شبکه جم تی وی نام «پناهم ده» را برای آن انتخاب کرده است. در ادامه زمان پخش، طرح و بازیگران این سریال را به اطلاع شما خواهیم رساند.



زمان پخش سریال ترکی پناهم ده از جم تی وی


خلاصه داستان سریال پناهم ده – Sakla Beni

«مرا پنهان کن» داستانی جالب و هیجان انگیز را روایت می کند که حول محور دو خانواده ثروتمند و تأثیرگذار می چرخد. «مته» و «ناز» فرزندان این دو خانواده از کودکی با یکدیگر بزرگ شدند و از آن زمان خانواده ها با وعده ازدواج آینده خود را برنامه ریزی کردند.

اما «مته» و «ناز» که در ناز و نعمت بزرگ شده اند، هرگز طعم استقلال و انتخاب را نچشیدند. آنها به ناچار تن به ازدواجی می دهند که نمی خواهند.
همه چیز با ملاقات مته با خدمتکار ناز، اینجیلا، تغییر می کند. «اینجیلا» که از کودکی با «ناز» بزرگ شده، او را به خوبی می شناسد. این ملاقات «دریل» را به چالش می کشد و باعث می شود که او در تمام باورها و تصمیماتش تجدید نظر کند.
«مته» در شب عروسی با «نازی» به این فکر می کند که آیا راهی که در زندگی طی کرده همان مسیری بوده که او می خواسته است؟! آیا عشق واقعی او "خوب" است؟! این سؤالات او را به دنبال زندگی مورد علاقه و جستجوی عشق واقعی سوق می دهد.

مانگای کاپیتان سوباسا با نام مستعار Footballers پس از 43 سال به پایان رسید

مانگای بسیار پرطرفدار کاپیتان سوباسا که در ایران به فوتبالیست ها معروف هستند پس از 43 سال به پایان رسید.
مجموعه مانگای فوتبال محبوب و معروف کاپیتان سوباسا اثری است که توسط تاکاهاشی یویچی ساخته شده است که پس از تقریبا 43 سال به پایان رسید. آخرین فصل از این مانگای محبوب به تازگی منتشر شده است.


مانگای فوتبالیست‌ها


بیش از 90 میلیون نسخه از این مانگا در بیش از 50 کشور و منطقه به فروش رسیده است و برخی از بازیکنان فوتبال از طرفداران مشتاق آن هستند. مجله هفتگی Shonen Jump در سال 1981 شروع به انتشار این مانگا کرد که در مورد یک اعجوبه فوتبال به نام Uzura Tsubasa بود.
ماجراجویی های سوباسا، دوستی با هم تیمی ها و رقبا و بازی های دراماتیک و هیجان انگیز طرفداران بسیاری را به سمت این سری مانگایی جذب کرده است. یویچی تاکاهاشی در ژانویه سال گذشته با اشاره به کاهش قدرت بدنی و تغییرات خلاقیتش به دلیل دیجیتالی شدن، از این سریال کناره گیری کرد.


در این مجموعه مانگایی، داستان سوباسا به عنوان یک پسر 11 ساله آغاز می شود، اما در پایان سریال، او 22 سال سن دارد و در بازی های المپیک به عنوان عضوی از تیم ملی ژاپن شرکت کرده است. البته تاکاهاشی گفت که ایده هایی برای ادامه داستان سوباسا و حضور او در جام جهانی دارد. او گفت که قصد دارد یک وب سایت راه اندازی کند و در تابستان امسال انتشار داستان های Tsubasa را آغاز کند.

بیوگرافی و سرگذشت زندگی مرحوم رضا داوود نژاد

رضا داودنژاد (زاده ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۹ – درگذشته ۲۳ فروردین ۱۴۰۳) بازیگر ایرانی بود. او فرزند علیرضا داودنژاد کارگردان و برادر زهرا داودنژاد بازیگر است. بازیگری را از شش سالگی با بازی در فیلم پدرش به پناه (1365) آغاز کرد و پس از 12 سال وقفه با جدیت بیشتری با مصائب شیرین (1377) ادامه داد.

رضا داودنژاد در 23 فروردین 1403 بر اثر عارضه عفونت خون در پی پیوند کبد درگذشت.


رضا داودنژاد در نهم اردیبهشت 1359 در تهران به دنیا آمد. پدرش علیرضا داودنژاد کارگردان است. او یک برادر و خواهر به نام زهرا دارد که بازیگر است.


داودنژاد در سال 1386 با غزل بادی (خواهر عسل بادی) نامزد کرد و در سال 1388 ازدواج کردند.


در تاریخ 18 آذر 1392 اعلام شد که داودنژاد تحت عمل جراحی (در طی مراحل درمان پس از پیوند کبد) در شیراز قرار گرفته است. در سال 1391 نیز تحت عمل پیوند کبد قرار گرفت. در 25 دسامبر اعلام شد که به دلیل وخامت حال او باید یک پیوند کبد دیگر انجام دهد. وی گفت: چون خون در کبد من لخته شده بود و حالم بدتر شده بود، تیم پزشکی مجبور به پیوند کبد دیگری شدند. داودنژاد در سال 1402 در اصفهان بیش از سه ماه به بیماری خون مبتلا شد و ابتدا در تهران و سپس در شیراز «زیر نظر پزشکان» بستری شد. رضا داودنژاد در 23 فروردین 1403 در سن 43 سالگی درگذشت.

با ما همراه باشید با برسی و معرفی بهترین فیلم های زنده یاد رضا داوود نژاد

بهترین فیلم‌ها و سریال‌های رضا داوود نژاد به شما کمک می‌کند تا با فعالیت‌های این هنرمند جوان در سینما و تلویزیون بیشتر آشنا شوید.
رضا داود نژاد بازیگر سینمای ایران در نهم اردیبهشت 1359 به دنیا آمد و در 23 فروردین 1403 بر اثر عفونت خون و عوارض پیوند کبد درگذشت. وی فرزند علی رضا داودنژاد کارگردان سینما و تلویزیون است.


بهترین فیلم ها و سریال های رضا داوود نژاد


او تجربه بازیگری خود را از شش سالگی با بازی در فیلم بپناه که یکی از بهترین فیلم های رضا داوود نژاد و به تهیه کنندگی پدرش است آغاز کرد. در سال ۱۳۸۷ با غزل بدیعی (خواهر عسل بدیعی) نامزد کرد و در سال ۱۳۸۹ با وی ازدواج کرد.
بهترین فیلم ها و سریال های رضا داوود نژاد نشان می دهد که او در سال های اخیر بیشتر در نمایش ها و فیلم های کمدی و جدی تری بازی کرده است.



در اسفند 1402، اعلام شد که «رضا داوودنژاد» بیش از سه ماه است که با عفونت خون مبارزه می‌کند و در ابتدا در بیمارستان تهران بستری و سپس برای تحت نظارت پزشکان خود به شیراز منتقل شده است. او در سن 43 سالگی، در تاریخ 13 فروردین 1403 درگذشت. در ادامه این مطلب، بهترین فیلم ها و سریال های رضا داوود نژاد را خواهید دید.



یک بام و دو هوا

بهترین فیلم ها و سریال های رضا داوود نژاد
  • کارگردان: یوسف تیموری
  • بازیگران: رضا شفیعی‌جم، یوسف تیموری، رضا داوود نژاد
  • سال اکران: 1390
  • ژانر: کمدی، اجتماعی

فیلم یک بام و دو هوا که به کارگردانی «یوسف تیموری» در سال 1388 ساخته شد، یک فیلم کمدی و خانوادگی ایرانی است که یکی از فیلم های کمدی رضا داوودنژاد نیز محسوب می‌شود. این فیلم، با بازی «محمد کاسبی»، «یوسف تیموری»، «فریبا نادری»، «رضا داوود نژاد»، «امیر نوری»، «داوود فتحعلی بیگی»، «شهین تسلیمی» و «رضا شفیعی‌جم» ساخته شد و عناصر کمدی جذاب داشت.

داستان این اثر، درباره دو شخصیت، یکی مردی میانسال و بازنشسته ارتش و دیگری جوان و فروشنده‌ای دوره‌گرد است. این دو نفر، به طور تصادفی یک خانه را از یک مشاور املاک می‌خرند. این اتفاق موجب می‌شود که کار آن دو به دادگاه منتقل شود. در این فیلم، ارتباطات و روابط بین این دو شخصیت اصلی، همراه با وقوع اتفاقات جالب و کمدی، بررسی می‌شود. یک بام و دو هوا، یکی از فیلم های قدیمی رضا داوودنژاد است که داستانی سرشار از شوخ‌طبعی، هیجان و همچنین پیام‌هایی درباره خانواده و ارتباطات انسانی دارد.


همه چی آرومه

بهترین فیلم ها و سریال های رضا داوود نژاد
بهترین فیلم ها و سریال های رضا داوود نژاد
  • کارگردان: مصطفی منصوریار
  • بازیگران: مجید صالحی، جواد عزتی، رضا داوود نژاد
  • سال اکران: 1391
  • ژانر: درام، کمدی

نام فیلم های رضا داوودنژاد ، بدون حضور همه چی آرومه، معنایی ندارد. این اثر، یک فیلم کمدی و خانوادگی ایرانی است که با هنرنمایی «مجید صالحی»، «علی صادقی»، «رضا داوود نژاد»، «جواد عزتی»، «سیاوش خیرابی»، «کیانوش گرامی»، «محسن قاضی مرادی» و «سحر قریشی» پیش می‌رود.

داستان این فیلم درباره سه جوان خوش‌گذران است که به خاطر عروسی دوستشان، تصمیم می‌گیرند با او سفری مجردی را تجربه کنند؛ پیش از این کار، آن‌ها ماده‌ای توهم‌زا را می‌خورند و این باعث می‌شود که روز بعد، خودشان را در محلی جدید ببینند.

همه چی آرومه، یکی دیگر از فیلم های سینمایی رضا داوودنژاد است که با روایتی شوخ‌طبعانه و ترکیبی از ژانر کمدی و خانوادگی، ماجراهای جذابی را به تصویر می‌کشد. در طول داستان، پیچیدگی‌ها و ابهامات زیادی برای شخصیت‌های اصلی به وجود می‌آید و این اثر را به یکی از بهترین فیلم های رضا داوود نژاد تبدیل می‌کند.

لامینور

بهترین فیلم ها و سریال های رضا داوود نژاد

  • کارگردان: داریوش مهرجویی
  • بازیگران: علی نصیریان، پردیس احمدیه، سیامک انصاری
  • سال اکران: 1400
  • ژانر: کمدی، درام

فیلم لامینور که یکی از جدیدترین فیلم های رضا داوودنژاد است، توسط «داریوش مهرجویی» کارگردانی شد. بازیگران بزرگ زیادی از جمله «علی نصیریان»، «پردیس احمدیه»، «عزت‌الله رمضانی‌فر»، «علی مصفا»، «سیامک انصاری»، «مهرداد صدیقیان»، «کاوه آفاق»، «رضا داوودنژاد»، «دیبا زاهدی»، «بیتا فرهی»، «فریماه فرجامی»، «امرالله صابری»، «سیامک ادیب»، «محمدرضا شهبانی نوری» و  «شراره رنجبر» در این فیلم بازی می‌کنند.

داستان لامینور، درباره یک دختر جوان است که موسیقی دوست دارد؛ اما پدرش (سیامک انصاری) با موسیقی او مخالفت می‌کند و همواره تلاش دارد تا دخترش را محدود و سرکوب کند. با ترک خانه و رفتن پدر و مادر به سفر، دختر جوان با همراهی پدربزرگش (علی نصیریان) تصمیم می‌گیرند یک مهمانی بزرگ بگیرند.

فیلم لامینور، با تمرکز بر روابط خانوادگی و موسیقی، داستانی احساسی را به تصویر می‌کشد و به یکی از فیلم های جدید رضا داوودنژاد تبدیل می‌شود که بازتاب گسترده‌ای را به همراه داشت. این فیلم در طول داستان خود، با بررسی تضادها و نبردهای درونی شخصیت‌ها، به مخاطبان پیام‌هایی درباره آزادی هنر، خلاقیت و خودباوری را منتقل می‌کند.


برای مشاهده و مطالعه ی کامل این لیست اینجا کلیک کنید .

بررسی فیلم پرطرفدار و جذاب نون خ 5

نون خ نام یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی سعید آقاخانی، تهیه کنندگی مهدی فرجی و نویسندگی امیر وفایی است که از نوروز 1396 روی آنتن شبکه یک می رفت. «نون خ» در واقع مخفف نام شخصیت اصلی سریال است. سریال، نورالدین خانزاده. تاکنون 4 قسمت از این سریال در نوروز 1398، 1399، 1400 و 1402 از شبکه های یک و تماشا تولید و پخش شده است.

ساعت پخش نون خ جدید از شبکه یک / اسامی بازیگران

 

سریال نون-خ در استان کرمانشاه تصویربرداری آن شروع شده است و فضای این منطقه را به تصویر می‌کشد. در قسمت‌های مختلفی از سریال، از ترانه‌های هنرمندان کرد استان کردستان و آذربایجان غربی مانند مظهر خالقی، حسن زیرک و حسین صفامنش استان کرمانشاه بهره برده‌اند.


سری جدید سریال نون خ از فردا 15 فروردین 1403 بعد از شب های قدر شروع می شود. این پنجمین فصل از سریال نون خ با داستان های نورالدین و دخترانش می باشد که حالت طنز دارد و مخاطبان زیادی را به خود جذب نموده که می خواهند بدانند سریال نون خ ۵ کی پخش میشود. برای اطلاع از ساعت پخش نون خ جدید همراه مووی پلات باشید و اینجا کلیک کنید .

نقد و بررسی و معرفی 14 اثر از بهترین انیمه های خون آشام جهان

انیمیشن Vampire یکی از محبوب ترین ژانرهای انیمه است و به لطف شخصیت های دوست داشتنی، خط داستانی جذاب و جذاب و طراحی بصری خیره کننده، مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است. برخلاف داستان های فانتزی و علمی تخیلی، کارتون های خون آشام بیشتر به دنیای واقعی می پردازند که در آن خون آشام ها و انسان ها در کنار هم زندگی می کنند.

بهترین انیمه های خون آشامی ومپایری (معرفی 14 انیمه خون آشامی)


دی شکارچی خون‌آشام: تشنه خون – Vampire Hunter D: Bloodlust


  • ژانر: اکشن، فانتزی، ترسناک، درام، عاشقانه
  • اسم ژاپنی: バンパイアハンターD ブラッドラスト
  • کارگردان: یوشیاکی کاواجیری (Yoshiaki Kawajiri)
  • استودیو: مدری (Madhouse)
  • سال پخش: 2000
  • امتیاز ای ام دی بی(IMDb): 7.7/10
  • امتیاز انیمه لیست(MAL): 8.11/10
این انیمه دنباله ای بر اولین Vampire Hunter D است. داستان درباره یک شکارچی خون آشام به نام دی است که برای نجات دختری از دست یک خون آشام قدرتمند به نام مایر لینک استخدام می شود. در سفر خود، D باید با دیگر شکارچیان خون آشام قدرتمند رقابت کند و از سیاست پیچیده دنیای خون آشام ها جان سالم به در ببرد. این انیمه بر اساس رمان معروف هیدیوکی کیکوچی "روز شکارچی خون آشام" ساخته شده است. یکی از نکات جالب این انیمه طراحی شخصیت و تکنیک های انیمیشن آن است که بسیار زیبا و جالب است.

هسلینگ نهایی – Hellsing Ultimate

بهترین انیمه های خون آشامی ومپایری ؛ هسلینگ نهایی - Hellsing Ultimate

  • ژانر: اکشن، ترسناک، ماجراجویی، فانتزی، نظامی
  • اسم ژاپنی: ヘルシング アルティメット
  • کارگردان: توموکی کوبایاشی (Tomokazu Tokoro)
  • استودیو: ساتلایت (Satelight) و مدری (Madhouse)
  • سال پخش: 2006-2012
  • امتیاز ای ام دی بی(IMDb): 8.2/10
  • امتیاز انیمه لیست(MAL): 8.57/10
این مجموعه انیمه بر اساس مانگایی به همین نام ساخته شده است و داستان در مورد یک شکارچی خون آشام است که رئیس یک سازمان حفاظت از بشر به نام "Alucard Hellsing" است. آلوکارد با کمک خدمتکار خون آشام خود سرگی و یک شکارچی خون آشام جوان به نام ساراسوجی هاتاکه با خون آشام ها و ارواح شیطانی مبارزه می کند. برای طرفداران انیمه های اکشن و ترسناک عالی، این انیمه پر از خشونت و غم است. طراحی شخصیت ها و تکنیک های انیمیشن در این انیمه نیز بسیار زیبا و جذاب است.

برای مشاهده لیست کامل انیمه ها اینجا کلیک کنید و یا برای مشاهده مطالب مشابه بیشتر اینجا کلیک کنید .   

    ۴ میلیارد تومان ناقابل! قیمت تخته شناوری که رز را در فیلم تایتانیک غرق شدن نجات داد

    به گزارش مووی پلات، درب شناور معروف فیلم تایتانیک، همان دری که رز (با بازی کیت وینسلت) و جک (با بازی لئوناردو دی کاپریو) را به دام انداخت، به قیمت بالایی فروخته شد. 


    ۴ میلیارد تومان! قیمت تخته شناوری که رز را در فیلم تایتانیک نجات داد

     یورونیوز نوشت: این تکه چوب بالسا که بخشی از ورودی اتاق اصلی کشتی بود، در حراجی «گنجینه سیاره هالیوود» که توسط مراکز هریتیج برگزار شد، به قیمت خیره کننده 718 هزار دلار (663 هزار یورو) فروخته شد.

    اگرچه در این حراج اقلام ارزشمند دیگری برای فروش وجود داشت، اما هیچ کدام نتوانستند با قیمت این تکه چوب مشتری را جذب کنند. به عنوان مثال شلاق ایندیانا جونز در فیلم «معبد عذاب» و تبر تهدید آمیز جک نیکلسون در فیلم «درخشش» نیز در این حراج به فروش رفت.

    بررسی و معرفی بهترین و برترین فیلم های سال جدید 1403

    در این پست قصد داریم تا بهترین و برترین فیلم های سال 1403 رو بررسی و معرفی کنیم تا با شناسایی آنها بتوان نوید یک برنامه ریزی خوب برای سال پیش رو برای مشاهده فیلم های خوب و پر کردن اوقات فراغت خود را بتوان داد  . 


    بهترین فیلم های ایرانی 1403


    1402 جشنواره فجر فیلم های جذابی را به نمایش گذاشته که سال آینده اکران می شوند که می توان آنها را به عنوان بهترین فیلم های ایرانی 1403 شناخت.

    سینمای ایران به دلیل هنر غرور آفرین و تولید آثار هنری و مفهومی جایگاه ویژه ای در صنعت سینما دارد. بهترین فیلم های جدید ایرانی به دلیل داستان غنی، بازیگران برجسته، فرهنگ و تاریخ، همواره مورد توجه مخاطبان داخلی و خارجی قرار می گیرند. در ده سال گذشته جدیدترین فیلم های ایرانی جوایز بین المللی زیادی را به دست آورده اند، وارد نمایشگاه جهانی فیلم شده و آثار شگفت انگیزی خلق کرده اند.
    بهترین فیلم‌های سینمای ایران در سال 1403 تنها چند نمونه از بهترین سینمای ایران هستند که در سطح بین‌المللی شناخته شده‌اند و به خاطر تاریخ غنی، بازی‌های درخشان و کارگردانی استثنایی‌شان برای همیشه در ذهن مخاطبان باقی خواهند ماند.



    همه این فیلم‌ها به خاطر داستان‌های قوی، بازی‌های عالی، کارگردانی استثنایی و پرداختن به مسائل عمیق و مفهومی برای مخاطبان شناخته می‌شوند. هر کدام از این آثار در زمره بهترین فیلم های ایران در سال های 1402 و 1403 قرار خواهند گرفت.

    برای مشاهده و خواندن لیست کامل این فیلم ها به صفحه ی مووی پلات مراجعه کنید . 

    درباره ی سریال جدید مصطفی زمانی بخوانیم و بدانیم .

    سریال امروز آمرلی با دوبله و زیرنویس فارسی از شبکه خانگی پخش شد.

    «آمرلی» در عراق و همه بازیگرانش از جمله مصطفی زمانی فیلمبرداری شد. تنها بازیگر ایرانی این سریال «عربی» صحبت می کند.
    این سریال با دوبله فارسی و عربی با زیرنویس فارسی موجود می باشد.

    سریال آمرلی زمان پخش

    تا به حال، سه قسمت از سریال «آمرلی» از یک شبکه تلویزیونی داخلی پخش و در ایران و کشورهای عربی پخش شد. ادامه دارد.
    از راویان سریال که به جای شخصیت ها صحبت می کنند می توان به امیر منوچهیری، منوچهیر زنده دل، تورج مخزادیان، مریم صفی خانی، مهین برزویی، غلامرضا صادقی، نازین یاری، شراره حضوری، امیرعباس پیام و صنم اشاره کرد. از نقوکبال، محسن بهرامی، ماهار ستاری و دیگر چهره های مطرح حوزه گامپا یاد می شود.

    مصطفی زمانی به تازگی در سریال آمرلی محصول مشترک ایران، عراق و سوریه ایفای نقش کرده است که ژانر درام، عاشقانه و جنگی دارد و داستانی متفاوت را روایت می کند. این فیلم اولین پروژه بین المللی مصطفی است و در ماه رمضان امسال اکران می شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد پخش سریال آمرلی، داستان و بازیگران با طرح فیلم در ارتباط باشید.
    سریال آمرلی کی پخش میشه؟
    سریال آمرلی به کارگردانی احمد مسعود احمد قرار است در ماه مبارک رمضان روی آنتن برود اما هنوز به طور دقیق اعلام نشده است و مشخص نیست در کدام تریبون پخش خواهد شد.

    برای اطلاع از زمان پخش و جزئیات بیشتر در رابطه با این سریال اینجا کلیک کنید . 

    سریال جدید 1403 به نام سریال اکازیون

    خلاصه داستان سریال جدید 1403 آکازیون
    داستان آریت در دهه 1970 اتفاق می افتد، داستان رحیم است که قصد دارد برای ادامه تحصیل کانادا را ترک کند، اما متوجه می شود که اجازه خروج ندارد و این پرونده تحت کنترل محسن است. عمو پس باید دنبال راه حل بگردی…
    سریال Akazion کی پخش میشه؟
    این سریال نوروزی 1403 در قالبی ویژه منتشر می شود. هنوز تاریخ انتشار سریال Akazion مشخص نشده است. به محض اعلام تاریخ پخش سریال در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد


    زمان پخش سریال اکازیون + بازیگران و خلاصه داستان


    هادی کاظمی متولد ۲۲ آبان ۱۳۵۵ بازیگر، خواننده و بازیگر ایرانی است. از دوران دانشجویی بازیگری را روی صحنه تئاتر شروع کرد. وی فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه تهران است. با وجود اینکه از سال 1375 در تلویزیون فعالیت می کند، اما به عنوان بازیگر در نقش نظام دوباره در شبکه برره به شهرت رسید. کاظمی در فیلم هایی چون قانون مورفی، وقتی گرسنه ای، گرفته شده، عامر، من دیوانه نیستم، 50 کیلو آلبالو و ایرانی برگر حضور داشته است.

    ایمان صفا هنرپیشه اهل ایران است.صفا دروازه بان تیم هنرمندان است. او کار خود را با تئاتر شروع کرد و در سریال های عملیات ۱۲۵، مهمانان ویژه و چند کار سینمایی بازی کرده است. بازی او در سریال نیسان آبی باعث شهرت او شده است.


    برای اطلاع از آخرین اخبار پیرامون این سریال و زمان پخش آن اینجا کلیک کنید .