ذهن زیبا

ذهن زیبا

ذهن زیبا | هرچی که واسم جالب باشه اینجا میذارم :)
ذهن زیبا

ذهن زیبا

ذهن زیبا | هرچی که واسم جالب باشه اینجا میذارم :)

اطلاعاتی در رابطه با پخش سریال محبوب خانه به دوش 1403

خلاصه داستان 

در سریال خانه به دوش آقا ماشاءالله (حمید لولایی) که پس از به هم زدن شراکت خود با باجناغش اصلان (غلامحسین لطفی) به علت روش نادرست او، دچار مشکلات اقتصادی شدیدی است، در وضعیت سختی قرار گرفته، و به ناچار به مشاغلی مثل هندوانه فروشی با وانت روی آورده است. سپس او برای حل مشکلات مالی خود و خانواده اش از راه حلال، با آقای بیات (خشایار راد) که با او به طور اتفاقی آشنا شده، قرار همکاری از طریق سفر به مالزی را می گذارد و پولی را برای سفر به مالزی به او می‌دهد؛ اما در روز مقرر برای سفر به مالزی متوجه می شود که بیات سر او کلاه گذاشته و از این طریق با احمد (رضا عطاران) که او هم وضعیتی مثل آقا ماشاءالله پیدا کرده، آشنا میشود. در ادامه، همراهی این دو با هم ...


ساعت پخش خانه به دوش ۱۴۰۲ در ماه رمضان از آی فیلم


نویسنده 

در دی‌ماه ۱۳۹۶، مریم امیرجلالی در یک مصاحبه تلویزیونی با شبکه شما، مدعی شد که نویسنده اصلی خانه‌به‌دوش اصغر فرهادی بوده‌است. بعد از گذشت ۱۳ سال از پخش مجموعه، این نخستین باری بود که نام اصغر فرهادی به عنوان نویسنده این مجموعه مطرح شد. چندی بعد سعید آقاخانی در همین برنامه از شبکه شما اعلام کرد نویسنده خانه به دوش آن‌هایی هستند که نامشان در تیتراژ ذکر شده و صحبت خانم امیرجلالی از روی عدم اشراف ایشان به کلیت موضوع بوده و حضور اصغر فرهادی صرفاً به عنوان ناظر صداوسیما در مرحله نگارش و ساخت سریال بوده‌است. چند سال بعد ایرج محمدی در برنامه ۱۴ اینچ شبکه آی فیلم اعلام کرد نویسنده اولیه این کار اصغر فرهادی بود، ولی نمی‌خواست نام خودش در تیتراژ سریال باشد، دلیل این موضوع هم این است که فرهادی می‌خواست بیشتر در سینما فعال باشد تا در تلویزیون.


وضعیت پخش در 1403

از امروز یکشنبه 20 اسفند 1402 می توانید سریال خانه به دوش به تهیه کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام را از شبکه آی فیلم دنبال کنید.

زمان پخش سریال خانه به دوش از شبکه ای فیلم، هر شب ساعت 19 می باشد و همچنین می توانید ساعت 3 بامداد و 11 صبح روز بعد به تماشای تکرار سریال خانه به دوش بنشینید.

معرفی و بررسی فیلم هایی که در 10 سال اخیر برنده ی اسکار شدند

شب گذشته مراسم اسکار برگزار شد و اوپنهایمر برنده جایزه بهترین فیلم شد. در این مقاله به معرفی فیلم های برنده اسکار ده سال اخیر می پردازیم.
در طول دهه گذشته، صنعت فیلم به طور مداوم آثار منحصر به فردی تولید کرده است که با استفاده از داستان سرایی قوی، بازیگری استثنایی و تکنیک های بصری نوآورانه، موقعیت های معتبری را در جوایز بین المللی به دست آورده است.


معرفی فیلم های برنده اسکار در ده سال اخیر


این در حالی است که اسکار که به عنوان بزرگترین و بهترین جوایز سینمایی جهان شناخته می شود هر ساله از نمایندگان بهترین فیلم های تاریخ سینما تجلیل می شود. در ده سال گذشته مجموعه ای از فیلم های برنده اسکار ارائه شد که به لحظه ای بی نظیر در تاریخ سینما تبدیل شد.
فیلم‌های برنده اسکار در دهه گذشته، تمام احساسات انسانی را از طریق داستان‌های مختلف به تصویر کشیده‌اند و با تمرکز بر موضوعات مهم اجتماعی، فرهنگی و انسانی تأثیر بسزایی بر مخاطبان داشته‌اند.


در ادامه لیست فیلم های برنده اسکار امسال و یک دهه اخیر را مشاهده خواهید کرد.

فیلم های برنده اسکار


دیشب فیلم اوپنهایمر می تواند به یکی از فیلم های برنده اسکار سال 2023 تبدیل شود و با کسب این جایزه افتخار بزرگی کسب کند. اگر پیروزی این عنوان را «کریستوفر نولان» بدانید بد نیست بهترین فیلم تاریخ سینما را از نگاه آکادمی اسگار تماشا کنید.

بردمن (Birdman)

فیلم های برنده اسکار


  • کارگردان: الخاندرو گونزالس ایناریتو
  • بازیگران: مایکل کیتون، الخاندرو گونزالس ایناریتو، ادوارد نورتون
  • سال انتشار: 2014
  • ژانر: کمدی، هیجان انگیز
  • امتیاز: 7.7

Birdman یک فیلم کمدی-درام سیاه آمریکایی محصول 2014 به کارگردانی الخاندرو گونزالس ایناریتو، یکی از برنده‌ترین فیلم‌های اسکار سال شد.در این فیلم، مایکل کیتون در نقش یک هنرپیشه هالیوودی بازی می‌کند که بیشتر به خاطر بازی در فیلم‌های ابرقهرمانی شناخته می‌شود و تلاش او برای بازگشت به شخصیت را دنبال می‌کند. این فیلم به طور گسترده مورد تحسین قرار گرفت و چهار جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را از آن خود کرد و آن را به یکی از بهترین فیلم‌های تمام دوران تبدیل کرد.


اسپات‌لایت (Spotlight)

فیلم های برنده اسکار

  • کارگردان: تام مک‌کارتی
  • بازیگران: مایکل کیتون، مارک روفالو، راشل مک آدامز
  • سال انتشار: 2015
  • ژانر: هیجان‌انگیز، جنایی
  • امتیاز: 8.1

فیلم برنده جایزه اسپات لایت که در سال 2015 برنده جایزه اسکار بهترین فیلم شد، داستان گروهی از روزنامه نگاران را روایت می کند که تلاش می کنند فساد جنسی در کلیسا را ​​کشف کنند. Spotlight برنده جایزه اسکار برای فیلم خارجی شد و نقدهای بسیار مثبتی از منتقدان و تماشاگران دریافت کرد.
داستان Spotlight در بوستون دهه 2000 اتفاق می افتد. گروهی از روزنامه‌نگاران بوستون گلوب، یک گروه کانون توجه، تحقیقات عمیقی را در مورد اتهامات سوء استفاده جنسی توسط یک کشیش کاتولیک محلی آغاز کردند. تلاش برای افشای حقیقت در مورد فساد گسترده و تلاش‌های پنهان‌کاری روحانیت. کلیسا برای سرپوش گذاشتن بر این اتهامات.
به طور کلی، Spotlight یک قطعه قدرتمند و الهام بخش است که قدرت رسانه ها برای افشای رویدادها و انتشار حقیقت را بررسی می کند. این فیلم ارزش دیدن را دارد و موضوعاتی مانند رسانه ها، فساد و مسائل اجتماعی گسترده تر را مطرح می کند.


برای مشاهده لیست کامل و مطالعه ی کامل ، به وبسایت مووی پلات مراجعه کنید . 

معرفی بازی هایی که به محض شروع ، نمیتوانید رهایش کنید

در تاریخ بازی های ویدیویی، برخی از محبوب ترین آثار کدامند و کدام یک گیمرها را از کار و زندگی بیرون رانده است؟ با ما بمانید.
در انتخاب لیست بازی ها سعی کردیم بیشتر به محبوب ترین و اعتیادآورترین بازی های دنیا توجه کنیم و به همین دلیل برخی از آثاری که دوست دارید در لیست شما قرار ندارند.


اعتیادآورترین بازی‌های ویدیویی - گیمفا


World of Warcraft

اعتیادآورترین بازی‌های ویدیویی - گیمفا


یکی از محبوب ترین MMO ها در تاریخ بازی های ویدیویی، World of Warcraft یکی از محبوب ترین ها در تاریخ این صنعت است و حتی پس از گذشت سال ها، همچنان از زمان عرضه اولیه خود به قوت خود ادامه می دهد. تا تجربه. بیش از یک میلیون نفر در روز، طبق آخرین آمار تعداد بازیکنان ثبت نام شده این بازی حدود 130 میلیون نفر است.
با توجه به محبوبیت و بی تفاوتی این بازی در مقاطع مختلف، بحث ها و بحث های زیادی در کشورهای مختلف مطرح شده است و گزارش هایی مبنی بر اعتیاد برخی افراد به انجام این بازی به حدی بوده که دچار مشکلات جسمی شده اند.


Genshin Impact

اعتیادآورترین بازی‌های ویدیویی - گیمفا

بازی Genshin Impact سرآغاز نسلی از عناوین گاچا با موضوع و طراحی انیمه بود که در مدت کوتاهی به موفقیت، محبوبیت و پول باورنکردنی دست یافت، به طوری که در اوج فروش، از پلی استیشن سونی پیشی گرفت. برند از نظر حاشیه سود !
دنیای جذاب، شخصیت های دوست داشتنی و فضای متحرک بازی به ویژه برای گیمرهای جوان و آسیایی جذاب است و اضافه شدن محتوای جدید و شخصیت های جدید دلیل کافی برای تجربه دوباره و دوباره بازی است. تعداد اجراکنندگان این قطعه طی چند ماه گذشته در نوسان بوده است. با این حال، هنوز حدود 66 میلیون کاربر ماهانه وجود دارد که عددی باورنکردنی است. وجود این اثر بر روی موبایل یکی از مهم ترین دلایلی است که آن را به عنوانی محبوب و اعتیادآور تبدیل می کند.


برای مشاهده ی ادامه ی لیست و آشنایی با سایر بازی های اعتیاد آور اینجا کلیک کنید .

بازیگران هالیوودی در خطر / هوش مصنوعی هالیوود را نابود کرده است

به گزارش مووی پلات، در این دادخواست ادعا شده است که آمازون 2023 از هوش مصنوعی برای تقلید از صدای بازیگران برای تکمیل بازسازی ساختمان Roadhouse در جریان اعتراضات هالیوود که تولید فیلم را متوقف کرد، استفاده کرده است.


بر اساس گزارش دیجیات، «لنس هیل، فیلمنامه‌نویس آمریکایی، در نوامبر 2021 دادخواستی را برای بازپس گیری حقوق فیلمنامه بر اساس نسخه اصلی Road House و نسخه آمازون به اداره حق نسخه‌برداری ایالات متحده ارائه کرد. در آن زمان، آمازون بود. به دلیل خرید کتابخانه فیلم MGM، مالک حقوق Road House بود، اما این مالکیت در نوامبر 2023 منقضی می شود.


هوش مصنوعی هالیوود را کلافه کرده / بازیگران به خطر افتادند


استفاده از هوش مصنوعی در صداپیشگان خانه جاده هیل ادعا می کند که آمازون حق چاپ او را نادیده گرفته و برای تولید نسخه بازسازی شده عجله کرده است. حتی این شرکت از هوش مصنوعی استفاده کرد تا از ادامه تولید فیلم در تعطیلات اطمینان حاصل کند. او با این شکایت می خواهد تماشای این فیلم را متوقف کند. بازسازی Road House قرار است در ۲۱ مارس در شبکه Amazon Prime Video پخش شود.

آمازون و ام جی ام قویاً استفاده از هوش مصنوعی برای جایگزینی یا بازسازی صدای بازیگران را رد می کنند. سخنگوی MGM گفت این استودیو به وضوح به فیلمسازان دستور داده است که از هوش مصنوعی در فیلم ها استفاده نکنند. آمازون همچنین گفت که بسیاری از ادعاها در این مورد کاملا نادرست است. و این شرکت معتقد است حق چاپ Road House منقضی نشده است.