ذهن زیبا

ذهن زیبا

ذهن زیبا | هرچی که واسم جالب باشه اینجا میذارم :)
ذهن زیبا

ذهن زیبا

ذهن زیبا | هرچی که واسم جالب باشه اینجا میذارم :)

معرفی بازی هایی که به محض شروع ، نمیتوانید رهایش کنید

در تاریخ بازی های ویدیویی، برخی از محبوب ترین آثار کدامند و کدام یک گیمرها را از کار و زندگی بیرون رانده است؟ با ما بمانید.
در انتخاب لیست بازی ها سعی کردیم بیشتر به محبوب ترین و اعتیادآورترین بازی های دنیا توجه کنیم و به همین دلیل برخی از آثاری که دوست دارید در لیست شما قرار ندارند.


اعتیادآورترین بازی‌های ویدیویی - گیمفا


World of Warcraft

اعتیادآورترین بازی‌های ویدیویی - گیمفا


یکی از محبوب ترین MMO ها در تاریخ بازی های ویدیویی، World of Warcraft یکی از محبوب ترین ها در تاریخ این صنعت است و حتی پس از گذشت سال ها، همچنان از زمان عرضه اولیه خود به قوت خود ادامه می دهد. تا تجربه. بیش از یک میلیون نفر در روز، طبق آخرین آمار تعداد بازیکنان ثبت نام شده این بازی حدود 130 میلیون نفر است.
با توجه به محبوبیت و بی تفاوتی این بازی در مقاطع مختلف، بحث ها و بحث های زیادی در کشورهای مختلف مطرح شده است و گزارش هایی مبنی بر اعتیاد برخی افراد به انجام این بازی به حدی بوده که دچار مشکلات جسمی شده اند.


Genshin Impact

اعتیادآورترین بازی‌های ویدیویی - گیمفا

بازی Genshin Impact سرآغاز نسلی از عناوین گاچا با موضوع و طراحی انیمه بود که در مدت کوتاهی به موفقیت، محبوبیت و پول باورنکردنی دست یافت، به طوری که در اوج فروش، از پلی استیشن سونی پیشی گرفت. برند از نظر حاشیه سود !
دنیای جذاب، شخصیت های دوست داشتنی و فضای متحرک بازی به ویژه برای گیمرهای جوان و آسیایی جذاب است و اضافه شدن محتوای جدید و شخصیت های جدید دلیل کافی برای تجربه دوباره و دوباره بازی است. تعداد اجراکنندگان این قطعه طی چند ماه گذشته در نوسان بوده است. با این حال، هنوز حدود 66 میلیون کاربر ماهانه وجود دارد که عددی باورنکردنی است. وجود این اثر بر روی موبایل یکی از مهم ترین دلایلی است که آن را به عنوانی محبوب و اعتیادآور تبدیل می کند.


برای مشاهده ی ادامه ی لیست و آشنایی با سایر بازی های اعتیاد آور اینجا کلیک کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد