ذهن زیبا

ذهن زیبا

ذهن زیبا | هرچی که واسم جالب باشه اینجا میذارم :)
ذهن زیبا

ذهن زیبا

ذهن زیبا | هرچی که واسم جالب باشه اینجا میذارم :)

مانگای کاپیتان سوباسا با نام مستعار Footballers پس از 43 سال به پایان رسید

مانگای بسیار پرطرفدار کاپیتان سوباسا که در ایران به فوتبالیست ها معروف هستند پس از 43 سال به پایان رسید.
مجموعه مانگای فوتبال محبوب و معروف کاپیتان سوباسا اثری است که توسط تاکاهاشی یویچی ساخته شده است که پس از تقریبا 43 سال به پایان رسید. آخرین فصل از این مانگای محبوب به تازگی منتشر شده است.


مانگای فوتبالیست‌ها


بیش از 90 میلیون نسخه از این مانگا در بیش از 50 کشور و منطقه به فروش رسیده است و برخی از بازیکنان فوتبال از طرفداران مشتاق آن هستند. مجله هفتگی Shonen Jump در سال 1981 شروع به انتشار این مانگا کرد که در مورد یک اعجوبه فوتبال به نام Uzura Tsubasa بود.
ماجراجویی های سوباسا، دوستی با هم تیمی ها و رقبا و بازی های دراماتیک و هیجان انگیز طرفداران بسیاری را به سمت این سری مانگایی جذب کرده است. یویچی تاکاهاشی در ژانویه سال گذشته با اشاره به کاهش قدرت بدنی و تغییرات خلاقیتش به دلیل دیجیتالی شدن، از این سریال کناره گیری کرد.


در این مجموعه مانگایی، داستان سوباسا به عنوان یک پسر 11 ساله آغاز می شود، اما در پایان سریال، او 22 سال سن دارد و در بازی های المپیک به عنوان عضوی از تیم ملی ژاپن شرکت کرده است. البته تاکاهاشی گفت که ایده هایی برای ادامه داستان سوباسا و حضور او در جام جهانی دارد. او گفت که قصد دارد یک وب سایت راه اندازی کند و در تابستان امسال انتشار داستان های Tsubasa را آغاز کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد