ذهن زیبا

ذهن زیبا

ذهن زیبا | هرچی که واسم جالب باشه اینجا میذارم :)
ذهن زیبا

ذهن زیبا

ذهن زیبا | هرچی که واسم جالب باشه اینجا میذارم :)

با ما همراه باشید با برسی و معرفی بهترین فیلم های زنده یاد رضا داوود نژاد

بهترین فیلم‌ها و سریال‌های رضا داوود نژاد به شما کمک می‌کند تا با فعالیت‌های این هنرمند جوان در سینما و تلویزیون بیشتر آشنا شوید.
رضا داود نژاد بازیگر سینمای ایران در نهم اردیبهشت 1359 به دنیا آمد و در 23 فروردین 1403 بر اثر عفونت خون و عوارض پیوند کبد درگذشت. وی فرزند علی رضا داودنژاد کارگردان سینما و تلویزیون است.


بهترین فیلم ها و سریال های رضا داوود نژاد


او تجربه بازیگری خود را از شش سالگی با بازی در فیلم بپناه که یکی از بهترین فیلم های رضا داوود نژاد و به تهیه کنندگی پدرش است آغاز کرد. در سال ۱۳۸۷ با غزل بدیعی (خواهر عسل بدیعی) نامزد کرد و در سال ۱۳۸۹ با وی ازدواج کرد.
بهترین فیلم ها و سریال های رضا داوود نژاد نشان می دهد که او در سال های اخیر بیشتر در نمایش ها و فیلم های کمدی و جدی تری بازی کرده است.



در اسفند 1402، اعلام شد که «رضا داوودنژاد» بیش از سه ماه است که با عفونت خون مبارزه می‌کند و در ابتدا در بیمارستان تهران بستری و سپس برای تحت نظارت پزشکان خود به شیراز منتقل شده است. او در سن 43 سالگی، در تاریخ 13 فروردین 1403 درگذشت. در ادامه این مطلب، بهترین فیلم ها و سریال های رضا داوود نژاد را خواهید دید.



یک بام و دو هوا

بهترین فیلم ها و سریال های رضا داوود نژاد
  • کارگردان: یوسف تیموری
  • بازیگران: رضا شفیعی‌جم، یوسف تیموری، رضا داوود نژاد
  • سال اکران: 1390
  • ژانر: کمدی، اجتماعی

فیلم یک بام و دو هوا که به کارگردانی «یوسف تیموری» در سال 1388 ساخته شد، یک فیلم کمدی و خانوادگی ایرانی است که یکی از فیلم های کمدی رضا داوودنژاد نیز محسوب می‌شود. این فیلم، با بازی «محمد کاسبی»، «یوسف تیموری»، «فریبا نادری»، «رضا داوود نژاد»، «امیر نوری»، «داوود فتحعلی بیگی»، «شهین تسلیمی» و «رضا شفیعی‌جم» ساخته شد و عناصر کمدی جذاب داشت.

داستان این اثر، درباره دو شخصیت، یکی مردی میانسال و بازنشسته ارتش و دیگری جوان و فروشنده‌ای دوره‌گرد است. این دو نفر، به طور تصادفی یک خانه را از یک مشاور املاک می‌خرند. این اتفاق موجب می‌شود که کار آن دو به دادگاه منتقل شود. در این فیلم، ارتباطات و روابط بین این دو شخصیت اصلی، همراه با وقوع اتفاقات جالب و کمدی، بررسی می‌شود. یک بام و دو هوا، یکی از فیلم های قدیمی رضا داوودنژاد است که داستانی سرشار از شوخ‌طبعی، هیجان و همچنین پیام‌هایی درباره خانواده و ارتباطات انسانی دارد.


همه چی آرومه

بهترین فیلم ها و سریال های رضا داوود نژاد
بهترین فیلم ها و سریال های رضا داوود نژاد
  • کارگردان: مصطفی منصوریار
  • بازیگران: مجید صالحی، جواد عزتی، رضا داوود نژاد
  • سال اکران: 1391
  • ژانر: درام، کمدی

نام فیلم های رضا داوودنژاد ، بدون حضور همه چی آرومه، معنایی ندارد. این اثر، یک فیلم کمدی و خانوادگی ایرانی است که با هنرنمایی «مجید صالحی»، «علی صادقی»، «رضا داوود نژاد»، «جواد عزتی»، «سیاوش خیرابی»، «کیانوش گرامی»، «محسن قاضی مرادی» و «سحر قریشی» پیش می‌رود.

داستان این فیلم درباره سه جوان خوش‌گذران است که به خاطر عروسی دوستشان، تصمیم می‌گیرند با او سفری مجردی را تجربه کنند؛ پیش از این کار، آن‌ها ماده‌ای توهم‌زا را می‌خورند و این باعث می‌شود که روز بعد، خودشان را در محلی جدید ببینند.

همه چی آرومه، یکی دیگر از فیلم های سینمایی رضا داوودنژاد است که با روایتی شوخ‌طبعانه و ترکیبی از ژانر کمدی و خانوادگی، ماجراهای جذابی را به تصویر می‌کشد. در طول داستان، پیچیدگی‌ها و ابهامات زیادی برای شخصیت‌های اصلی به وجود می‌آید و این اثر را به یکی از بهترین فیلم های رضا داوود نژاد تبدیل می‌کند.

لامینور

بهترین فیلم ها و سریال های رضا داوود نژاد

  • کارگردان: داریوش مهرجویی
  • بازیگران: علی نصیریان، پردیس احمدیه، سیامک انصاری
  • سال اکران: 1400
  • ژانر: کمدی، درام

فیلم لامینور که یکی از جدیدترین فیلم های رضا داوودنژاد است، توسط «داریوش مهرجویی» کارگردانی شد. بازیگران بزرگ زیادی از جمله «علی نصیریان»، «پردیس احمدیه»، «عزت‌الله رمضانی‌فر»، «علی مصفا»، «سیامک انصاری»، «مهرداد صدیقیان»، «کاوه آفاق»، «رضا داوودنژاد»، «دیبا زاهدی»، «بیتا فرهی»، «فریماه فرجامی»، «امرالله صابری»، «سیامک ادیب»، «محمدرضا شهبانی نوری» و  «شراره رنجبر» در این فیلم بازی می‌کنند.

داستان لامینور، درباره یک دختر جوان است که موسیقی دوست دارد؛ اما پدرش (سیامک انصاری) با موسیقی او مخالفت می‌کند و همواره تلاش دارد تا دخترش را محدود و سرکوب کند. با ترک خانه و رفتن پدر و مادر به سفر، دختر جوان با همراهی پدربزرگش (علی نصیریان) تصمیم می‌گیرند یک مهمانی بزرگ بگیرند.

فیلم لامینور، با تمرکز بر روابط خانوادگی و موسیقی، داستانی احساسی را به تصویر می‌کشد و به یکی از فیلم های جدید رضا داوودنژاد تبدیل می‌شود که بازتاب گسترده‌ای را به همراه داشت. این فیلم در طول داستان خود، با بررسی تضادها و نبردهای درونی شخصیت‌ها، به مخاطبان پیام‌هایی درباره آزادی هنر، خلاقیت و خودباوری را منتقل می‌کند.


برای مشاهده و مطالعه ی کامل این لیست اینجا کلیک کنید .

بررسی فیلم پرطرفدار و جذاب نون خ 5

نون خ نام یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی سعید آقاخانی، تهیه کنندگی مهدی فرجی و نویسندگی امیر وفایی است که از نوروز 1396 روی آنتن شبکه یک می رفت. «نون خ» در واقع مخفف نام شخصیت اصلی سریال است. سریال، نورالدین خانزاده. تاکنون 4 قسمت از این سریال در نوروز 1398، 1399، 1400 و 1402 از شبکه های یک و تماشا تولید و پخش شده است.

ساعت پخش نون خ جدید از شبکه یک / اسامی بازیگران

 

سریال نون-خ در استان کرمانشاه تصویربرداری آن شروع شده است و فضای این منطقه را به تصویر می‌کشد. در قسمت‌های مختلفی از سریال، از ترانه‌های هنرمندان کرد استان کردستان و آذربایجان غربی مانند مظهر خالقی، حسن زیرک و حسین صفامنش استان کرمانشاه بهره برده‌اند.


سری جدید سریال نون خ از فردا 15 فروردین 1403 بعد از شب های قدر شروع می شود. این پنجمین فصل از سریال نون خ با داستان های نورالدین و دخترانش می باشد که حالت طنز دارد و مخاطبان زیادی را به خود جذب نموده که می خواهند بدانند سریال نون خ ۵ کی پخش میشود. برای اطلاع از ساعت پخش نون خ جدید همراه مووی پلات باشید و اینجا کلیک کنید .