معرفی چند فیلم و سریال خوب برای دیدن

معرفی چند تا از بهترین فیلم و سریال های خوب برای دیدن و لذت بردن

معرفی چند فیلم و سریال خوب برای دیدن

معرفی چند تا از بهترین فیلم و سریال های خوب برای دیدن و لذت بردن

معرفی چند فیلم و سریال خوب برای دیدن

اینجا وبلاگیه برای معرفی چند تا از فیلم و سریالایی که ارزش دیدن دارند و باعث میشن از وقتتون لذت ببرین . حداقل هر هفته به این وبلاگ سر بزنید تا بهترین فیلم و سریال ها رو برای دیدن از دست ندید . امیدوارم از این بلاگ لذت ببرین و براتون مفید باشه .

طبقه بندی موضوعی
۳۱
مرداد

سلام .

امیدوارم از این وبلاگ خوشتون بیاد .

اگه خوشتون اومد لطفا حتما نظر بذارید .  اگه هم دوست نداشتین لطفا بازم نظرتون رو بذارید تا وبلاگ بهتر بشه.


اینجا می تونید فیلم و سریال های مورد علاقتون رو بهم معرفی کنین تا روی وبلاگ قرار بگیره و بقیه هم از فیلم و سریال های پیشنهادی فوق العادتون استفاده کنن .


در صورت وجود مشکلی ما را در میان بگذارید.

​ممنونheart

۳۰
فروردين

سریال «حشاشین» یا «آدمکش ها» محصول سال 2024 مصر، داستان تاریخی زندگی و وقایع «حسن صباح» بنیانگذار حکومت اسماعیلیان در ایران را روایت می کند.
این سریال با استقبال گسترده جوانان عرب مواجه شد. با این حال، همزمان واکنش‌ها و نگرانی‌هایی را در میان برخی از اعضای جنبش اخوان‌المسلمین و حامیان آن ایجاد کرد.
منتقدان این سریال این سریال را نقدی بر جریان می دانند چرا که سازندگان با نمایش گام های مذهبی و سیاسی «حسن صباح» به بررسی سیاست های اخوان المسلمین می پردازند.
با به تصویر کشیدن وقایع و اسرار تاریخی پیرامون فرقه حشاشین؛ این سریال مخاطب را به سفری جذاب به دل تاریخ می برد و ناگفته هایی از آن دوران را فاش می کند.

hashashin plot cast

سریال خارجی حشاشین داستان زندگی حسن صباح، فرمانده افسانه ای قلعه الموت را روایت می کند. در آن زمان حسن صباح رهبر گروه «حشاشین» بود که به قتل های خونین چهره های سرشناس شهرت داشت.
Assassins 2024 ماجراهای فرقه اسماعیلیه به رهبری حسن صباح را دنبال می کند که در قرن یازدهم پس از میلاد بر بخشی از ایران حکومت می کرد و با سلجوقیان حاکم بر ایران جنگ می کرد.
این سریال با روایت وقایع تاریخی و اسرار پیرامون جامعه هشاشین، بینندگان را به سفری جذاب به قلب تاریخ می برد و حقایق ناشناخته آن دوران را آشکار می کند.

۲۴
فروردين

انیمیشن و انیمیشن دو عضو جدایی ناپذیر دنیای سرگرمی هستند، اما همیشه این سوال پیش می آید که کدام یک بهتر بازی می کنند؟
انیمیشن و انیمیشن از محبوب ترین ژانرهای سینما و تلویزیون هستند و طرفداران زیادی دارند. آثاری که در این سبک خلق می شوند معمولاً با فیلم ها و سریال های تلویزیونی متفاوت هستند و از پیام ها و تصاویر متفاوتی استفاده می کنند.پ

انیمه بهتر است یا انیمیشن؟ انیمه برای کودکان ساخته می‌شود یا بزرگسالان؟


از زمانی که دیزنی برای اولین بار انیمیشن های رنگی را وارد دنیای انیمیشن کرد، بسیاری از شرکت ها وارد کارتون شدند و سبک های کارتونی خود را در سراسر جهان عرضه کردند. در میان طرفداران ورزش و انیمه، بحث های زیادی در مورد بهترین سبک وجود دارد. در این مقاله به تفاوت ها و برتری آنها نسبت به یکدیگر می پردازیم.
انیمیشن با انیمیشن متفاوت است زیرا روی شخصیت اصلی تمرکز دارد. اما انیمه بر شخصیت های مختلف و طراحی بصری تمرکز دارد.

ادامه  مطلب را میتوانید در اینجا مطالعه کنید . 

۱۶
فروردين

رضا داودنژاد (زاده 29 اردیبهشت 1359 - درگذشته 23 فروردین 1403) بازیگر ایرانی بود. وی فرزند علیرضا داودنژاد کارگردان و برادر زهرا داودنژاد بازیگر است. بازیگری را از شش سالگی با بازی در فیلم پدرش بپناه (1365) آغاز کرد و پس از 12 سال وقفه با فیلم مصاب شیرین (1377) با جدیت بیشتری ادامه داد.


رضا داودنژاد در 3 فروردین 1403 بر اثر عارضه عفونت خون بدنبال جراحی کبد درگذشت.


رضا داودنژاد در 18 اردیبهشت 1359 در تهران به دنیا آمد. پدرش علیرضا داودنژاد کارگردان است. او یک برادر کوچکتر به نام زهرا دارد که بازیگر است.

داودنژاد در سال ۱۳۹۵ با خزل بادی (خواهر عسل بادی) نامزد کرد و در سال ۱۳۹۷ با یکدیگر ازدواج کردند.


در 18 دسامبر 2012 اعلام شد که داودنژاد در شیراز (در حین درمان پس از پیوند کبد) تحت عمل جراحی قرار گرفته است. او در سال 2011 تحت پیوند کبد قرار گرفت و در 25 دسامبر اعلام شد که به دلیل وخامت حالش به پیوند کبد دیگری نیاز دارد. وی گفت: پزشکان کبد دیگری را پیوند زدند زیرا خون در کبدم جمع شد و دردم بیشتر شد. در سال 1402 داودنژاد بیش از سه ماه در اصفهان به بیماری خون مبتلا شد و در بیمارستان تهران و سپس در شیراز «تحت نظر پزشکان» بستری شد. رضا داودنژاد در 3 فروردین 1403 در سن 43 سالگی درگذشت.

۱۴
فروردين
نون خ نام یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی سعید آقاخانی، تهیه کنندگی مهدی فرجی و نویسندگی امیر وفایی است که از نوروز 1396 روی آنتن شبکه یک می رفت. «نون خ» در واقع مخفف نام شخصیت اصلی سریال است. سریال، نورالدین خانزاده. تاکنون 4 قسمت از این سریال در نوروز 1398، 1399، 1400 و 1402 از شبکه های یک و تماشا تولید و پخش شده است.
ساعت پخش نون خ جدید از شبکه یک / اسامی بازیگران

 

سریال نون-خ در استان کرمانشاه تصویربرداری آن شروع شده است و فضای این منطقه را به تصویر می‌کشد. در قسمت‌های مختلفی از سریال، از ترانه‌های هنرمندان کرد استان کردستان و آذربایجان غربی مانند مظهر خالقی، حسن زیرک و حسین صفامنش استان کرمانشاه بهره برده‌اند.

سری جدید سریال نون خ از فردا 15 فروردین 1403 بعد از شب های قدر شروع می شود. این پنجمین فصل از سریال نون خ با داستان های نورالدین و دخترانش می باشد که حالت طنز دارد و مخاطبان زیادی را به خود جذب نموده که می خواهند بدانند سریال نون خ ۵ کی پخش میشود. برای اطلاع از ساعت پخش نون خ جدید همراه مووی پلات باشید و اینجا کلیک کنید .

۱۲
فروردين
انیمه Vampire یکی از محبوب ترین ژانرهای انیمه است و به دلیل شخصیت های دوست داشتنی، داستان های جذاب و جذاب و طراحی های بصری خیره کننده، مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است. برخلاف داستان های فانتزی و علمی تخیلی، کارتون های خون آشام عمدتاً به دنیای واقعی و معمولی می پردازند که در آن خون آشام ها و انسان ها در کنار هم زندگی می کنند.

بهترین انیمه های خون آشامی ومپایری (معرفی 14 انیمه خون آشامی)

دی شکارچی خون‌آشام: تشنه خون – Vampire Hunter D: Bloodlust

 
  • ژانر: اکشن، فانتزی، ترسناک، درام، عاشقانه
  • اسم ژاپنی: バンパイアハンターD ブラッドラスト
  • کارگردان: یوشیاکی کاواجیری (Yoshiaki Kawajiri)
  • استودیو: مدری (Madhouse)
  • سال پخش: 2000
  • امتیاز ای ام دی بی(IMDb): 7.7/10
  • امتیاز انیمه لیست(MAL): 8.11/10
این انیمه دنباله ای بر اولین Vampire Hunter D است. داستان در مورد یک شکارچی خون آشام به نام «دی» است که برای نجات دختری از دست یک خون آشام قدرتمند به نام «مایر لینک» استخدام می شود. در سفر خود، D باید با دیگر شکارچیان خون آشام قدرتمند رقابت کند و از سیاست پیچیده دنیای خون آشام ها جان سالم به در ببرد. این انیمه بر اساس رمان محبوب هیدیوکی کیکوچی، روز شکارچی خون آشام ساخته شده است. یکی از نکات جالب در مورد این انیمه طراحی شخصیت ها و تکنیک های انیمیشن است که بسیار زیبا و جالب هستند.

هسلینگ نهایی – Hellsing Ultimate

بهترین انیمه های خون آشامی ومپایری ؛ هسلینگ نهایی - Hellsing Ultimate

  • ژانر: اکشن، ترسناک، ماجراجویی، فانتزی، نظامی
  • اسم ژاپنی: ヘルシング アルティメット
  • کارگردان: توموکی کوبایاشی (Tomokazu Tokoro)
  • استودیو: ساتلایت (Satelight) و مدری (Madhouse)
  • سال پخش: 2006-2012
  • امتیاز ای ام دی بی(IMDb): 8.2/10
  • امتیاز انیمه لیست(MAL): 8.57/10
این مجموعه انیمه بر اساس مانگایی به همین نام ساخته شده است و داستان در مورد یک شکارچی خون آشام است که رئیس این سازمان حفاظت از افراد به نام "Alucard Hellsing" است. آلوکارد به کمک خدمتکار خون آشام خود «سرگی» و یک شکارچی خون آشام جوان به نام «ساراسوجی هاتاکه» با خون آشام ها و ارواح شیطانی مبارزه می کند. برای طرفداران بهترین انیمه های اکشن و ترسناک، این انیمه به وضوح خشونت و خشم را نشان می دهد. همچنین تکنیک های طراحی شخصیت و انیمیشن سازی این انیمه بسیار زیبا و جذاب است.

 

 

برای مشاهده لیست کامل انیمه ها اینجا کلیک کنید و یا برای مشاهده مطالب مشابه بیشتر اینجا کلیک کنید .   
۰۹
فروردين
به گزارش مووی پلات، درب شناور معروف فیلم تایتانیک، همان دری که رز (با بازی کیت وینسلت) و جک (با بازی لئوناردو دی کاپریو) را به دام انداخت، به قیمت بالایی فروخته شد. 
۴ میلیارد تومان! قیمت تخته شناوری که رز را در فیلم تایتانیک نجات داد

 یورونیوز نوشت: این تکه چوب بالسا که بخشی از ورودی اتاق اصلی کشتی بود، در حراجی «گنجینه سیاره هالیوود» که توسط مراکز هریتیج برگزار شد، به قیمت خیره کننده 718 هزار دلار (663 هزار یورو) فروخته شد.

اگرچه در این حراج اقلام ارزشمند دیگری برای فروش وجود داشت، اما هیچ کدام نتوانستند با قیمت این تکه چوب مشتری را جذب کنند. به عنوان مثال شلاق ایندیانا جونز در فیلم «معبد عذاب» و تبر تهدید آمیز جک نیکلسون در فیلم «درخشش» نیز در این حراج به فروش رفت.
۰۷
فروردين

 

مصطفی زمانی به تازگی در سریال آمرلی محصول مشترک ایران، عراق و سوریه ایفای نقش کرده است که ژانر درام، عاشقانه و جنگی دارد و داستانی متفاوت را روایت می کند. این فیلم اولین پروژه بین المللی مصطفی است و در ماه رمضان امسال اکران می شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد پخش سریال آمرلی، داستان و بازیگران با طرح فیلم در ارتباط باشید.
سریال آمرلی کی پخش میشه؟
سریال آمرلی به کارگردانی احمد مسعود احمد قرار است در ماه مبارک رمضان روی آنتن برود اما هنوز به طور دقیق اعلام نشده است و مشخص نیست در کدام تریبون پخش خواهد شد.
«آمرلی» در عراق و همه بازیگرانش از جمله مصطفی زمانی فیلمبرداری شد. تنها بازیگر ایرانی این سریال «عربی» صحبت می کند.
این سریال با دوبله فارسی و عربی با زیرنویس فارسی موجود می باشد.
سریال آمرلی زمان پخش

تا به حال، سه قسمت از سریال «آمرلی» از یک شبکه تلویزیونی داخلی پخش و در ایران و کشورهای عربی پخش شد. ادامه دارد.
از راویان سریال که به جای شخصیت ها صحبت می کنند می توان به امیر منوچهیری، منوچهیر زنده دل، تورج مخزادیان، مریم صفی خانی، مهین برزویی، غلامرضا صادقی، نازین یاری، شراره حضوری، امیرعباس پیام و صنم اشاره کرد. از نقوکبال، محسن بهرامی، ماهار ستاری و دیگر چهره های مطرح حوزه گامپا یاد می شود.
برای اطلاع از زمان پخش و جزئیات بیشتر در رابطه با این سریال اینجا کلیک کنید . 
۰۷
فروردين

بهترین فیلم‌های سینمای ایران در سال 1403 تنها چند نمونه از بهترین سینمای ایران هستند که در سطح بین‌المللی شناخته شده‌اند و به خاطر تاریخ غنی، بازی‌های درخشان و کارگردانی استثنایی‌شان برای همیشه در ذهن مخاطبان باقی خواهند ماند.

سینمای ایران به دلیل هنر غرور آفرین و تولید آثار هنری و مفهومی جایگاه ویژه ای در صنعت سینما دارد. بهترین فیلم های جدید ایرانی به دلیل داستان غنی، بازیگران برجسته، فرهنگ و تاریخ، همواره مورد توجه مخاطبان داخلی و خارجی قرار می گیرند. در ده سال گذشته جدیدترین فیلم های ایرانی جوایز بین المللی زیادی را به دست آورده اند، وارد نمایشگاه جهانی فیلم شده و آثار شگفت انگیزی خلق کرده اند.

در این پست قصد داریم تا بهترین و برترین فیلم های سال 1403 رو بررسی و معرفی کنیم تا با شناسایی آنها بتوان نوید یک برنامه ریزی خوب برای سال پیش رو برای مشاهده فیلم های خوب و پر کردن اوقات فراغت خود را بتوان داد  . 

بهترین فیلم های ایرانی 1403

1402 جشنواره فجر فیلم های جذابی را به نمایش گذاشته که سال آینده اکران می شوند که می توان آنها را به عنوان بهترین فیلم های ایرانی 1403 شناخت.



همه این فیلم‌ها به خاطر داستان‌های قوی، بازی‌های عالی، کارگردانی استثنایی و پرداختن به مسائل عمیق و مفهومی برای مخاطبان شناخته می‌شوند. هر کدام از این آثار در زمره بهترین فیلم های ایران در سال های 1402 و 1403 قرار خواهند گرفت.
برای مشاهده و خواندن لیست کامل این فیلم ها به صفحه ی مووی پلات مراجعه کنید . 
۰۷
فروردين

اما استون اخیرا در مورد وضعیت تولید Cruella 2 صحبت کرده است.
اما استون در ماه های اخیر با بازی Poor Things و The Curse روی پرده سینما بوده است و توانسته بهترین و زیباترین بازی ها را در این نقش ها ارائه دهد. با این حال، یکی از نقش هایی که طرفداران بیشتر منتظر آن هستند، بازگشت اما استون در نقش کرولا است.

اما استون از وضعیت فیلم Cruella 2 می‌گوید

اما استون موفق شد در Cruella دیزنی بدرخشد و از آن زمان فراخوان هایی برای ساخت دنباله آن شنیده شد و گزارش شده بود که دنباله ای در کار است، اما اخبار کمی در مورد تولید آن منتشر شد. بیرون نیامد
حال اما استون اخیرا در مصاحبه ای از وضعیت فیلمبرداری «کرولا ۲» صحبت کرده است. وقتی از او پرسیده شد که فیلمبرداری چه زمانی آغاز می شود، گفت در حال حاضر هیچ برنامه ای وجود ندارد، اما اضافه کرد که مشکلی برای ایفای مجدد نقش نخواهد داشت.
معر کیبویه گفت:
تو بگو امیدوارم هر چه زودتر اتفاق بیفتد. در هر صورت، ساخت این دنباله همچنان ادامه دارد.

۲۴
اسفند

یکی از پربیننده ترین سریال های ماه مبارک رمضان سریال خانه به دوش به کارگردانی رضا عطاران بود که در ماه رمضان سال 1392 روی آنتن شبکه سه رفت و هنوز پس از سال ها به عنوان یک سریال طنز موفق از آن یاد می شود. در حال حاضر آی فیلم تصمیم دارد در ماه رمضان 1402 خانه به دوش را پخش کند و می توانید زمان پخش خانه به دوش 1402 را در مووی پلات بیابید.

ساعت پخش خانه به دوش ۱۴۰۲ در ماه رمضان از آی فیلم

در سریال خانه به دوش آقا ماشاءالله (حمید لولایی) که پس از به هم زدن شراکت خود با باجناغش اصلان (غلامحسین لطفی) به علت روش نادرست او، دچار مشکلات اقتصادی شدیدی است، در وضعیت سختی قرار گرفته، و به ناچار به مشاغلی مثل هندوانه فروشی با وانت روی آورده است. سپس او برای حل مشکلات مالی خود و خانواده اش از راه حلال، با آقای بیات (خشایار راد) که با او به طور اتفاقی آشنا شده، قرار همکاری از طریق سفر به مالزی را می گذارد و پولی را برای سفر به مالزی به او می‌دهد؛ اما در روز مقرر برای سفر به مالزی متوجه می شود که بیات سر او کلاه گذاشته و از این طریق با احمد (رضا عطاران) که او هم وضعیتی مثل آقا ماشاءالله پیدا کرده، آشنا میشود. در ادامه، همراهی این دو با هم ...

وضعیت پخش در 1403

از امروز یکشنبه 20 اسفند 1402 می توانید سریال خانه به دوش به تهیه کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام را از شبکه آی فیلم دنبال کنید.

زمان پخش سریال خانه به دوش از شبکه ای فیلم، هر شب ساعت 19 می باشد و همچنین می توانید ساعت 3 بامداد و 11 صبح روز بعد به تماشای تکرار سریال خانه به دوش بنشینید.

۲۲
بهمن
Squid Gamers تصمیم گرفتند از نتفلیکس شکایت کنند. شرکت کنندگان در بازی Squid Game تهیه کنندگان را به دلیل صدمات فیزیکی مانند هیپوترمی (دمای پایین بدن) و آسیب عصبی که گفته می شود در حین فیلمبرداری سریال متحمل شده اند، تهدید کرده اند. شرکت آسیب های شخصی Express Solicitors به ​​دنبال جبران خسارت از رقبا است. مدیر اجرایی دنیل اسلید در بیانیه ای گفت: "ما نامه های تجدید نظر را از طرف کسانی که در نمایشگاه حضور داشتند ارسال کرده ایم. به ما گفته می‌شود که برگزارکنندگان نمایش محدودیت‌های امنیتی را به نام سرگرمی جابجا کرده‌اند. شرکت های ساختمانی باید سلامت خود را حفظ کنند. و اقدامات ایمنی نباید در چنین برنامه ای افراد را در معرض خطر قرار دهد. "

 

مسابقه اسکویید گیم

به گزارش هالیوود مووی پلات نیوز، استفان لمبرت، تهیه کننده اجرایی در پاسخ گفت: "ما بزرگترین جایزه تاریخ رقابت های تلویزیونی را تقدیم می کنیم." برای بردن 4.56 دلار پیاده روی در پارک نیست. در حالی که او اعتراف کرد که لحظاتی «سخت» وجود داشت، او گفت که نمایش «بسیار جالب و آسان در مقایسه با بسیاری از نمایش‌های بدون فیلمنامه بود». در مقایسه با برخی از نمایش های بقا که ما انجام داده ایم. یا در مقایسه با مجموعه‌ای از نمایش‌های موفق در ایالات متحده و سایر نقاط جهان. "
حال باید دید که در نهایت شرکت کنندگان ضرر می کنند. یا توسعه دهندگان می توانند بر اساس اخطار قبلی خود را در دادگاه تبرئه کنند.

۱۸
بهمن

مدز میکلسن، بازیگر محبوب سریال هانیبال در مصاحبه ای با Collider درباره احتمال احیای این سریال صحبت کرد. در آن مصاحبه، میکلسن گفت که هنوز هیچ چیز مشخص نیست، اما او و بقیه بازیگران سریال مشتاق بازگشت به دنیای هانیبال هستند.

احتمال ساخت فصل جدید سریال هانیبال

میکلسن می گوید که او و بقیه کارکنان هانیبال از علاقه طرفداران به نمایش آگاه هستند و از آن بسیار سپاسگزار هستند.
او گفت هیچ بحث رسمی در مورد بازگرداندن هانیبال وجود نداشته است. اما این چیزی است که او و بقیه بازیگران به آن فکر می کنند.میکلسون گفت که شرایطی دارد که بازگشتش به دنیای هانیبال مانند فصل گذشته جذاب و خلاقانه باشد.
او همچنین گفت که مشتاقانه منتظر است تا با همبازی های سابق خود در هانیبال، از جمله برایانا براون و هیو دنسی، دوباره همبازی شود.
لازم به ذکر است که هنوز هیچ خبر قطعی دیگری منتشر نشده است اما مصاحبه مدز میکلسن نشان داد که سریال هانیبال احتمالا ادامه دارد. طرفداران این سریال پرطرفدار باید منتظر اخبار و اطلاعات بیشتر در مورد آن باشند.

۱۴
دی

گری اولدمن، بازیگر مشهور انگلیسی، اظهار داشت که بازی او در نقش سیاه جادوگر «سایرس بلک» در سه فیلم این مجموعه، متوسط و نه چندان جالب بوده است.

اولدمن اولین بار در سال 2004 در فیلم «هری پاتر و زندانی آزکابان» در نقش «سایرس بلک» ظاهر شد و در دو فیلم بعدی این مجموعه، یعنی «هری پاتر و محفل ققنوس» در سال 2007 نیز حضور داشت.

گری اولدمن از بازی در «هری‌پاتر» ابراز پشیمانی کرد

اولدمن اعتراف می‌کند که خود او سخت‌گیرترین منتقد بازی خود است. او گفت:

اگر به خودم در فیلم‌ها نگاه کنم و بگویم خدایا، من عالی هستم، آن روز بسیار غمگینی خواهد بود، زیرا می‌خواهم کار بعدی‌ام بهتر از قبل باشد.

در مصاحبه قبلی خود در برنامه «The Drew Barrymore Show»، این بازیگر توضیح داد که پس از طلاق و به عهده گرفتن حضانت دو پسرش، نقش «سایرس بلک» به او پیشنهاد شده است.

او گفت:

در 42 سالگی، طلاق گرفتم و حضانت پسرانم را به عهده گرفتم. این کار در خود دشوار بود، زیرا در آن زمان صنعت فیلم در حال تغییر بود و بسیاری از فیلم‌برداری‌ها در کشورهای دیگر مانند مجارستان، بوداپست، پراگ و استرالیا انجام می‌شدند.

اولدمن گفت که برای بودن با فرزندانش بسیاری از پیشنهادات کاری خود را رد کرده است. او به باریمو گفت:

خدا را شکر برای «هری پاتر» و «بتمن» که واقعا مرا نجات دادند، زیرا به این معنا بود که من می‌توانستم با کمترین کار بیشترین پول را ببرم و سپس با بچه‌ها در خانه باشم.

اولدمن در حال حاضر در حال تبلیغ سریال جاسوسی خود در اپل تی‌وی پلاس، «Slow Horses»، است که فصل سوم آن به تازگی به پایان رسیده است. فصل چهارم این سریال نیز فیلمبرداری شده است و اولدمن بار دیگر نقش مامور مخفی جکسون لام را بازی می‌کند.

 

۰۸
دی

شایعاتی درباره ساخت انیمیشن Cars 4 (ماشین ها 4) وجود دارد و حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم تا این موضوع از سوی استودیوی پیکسار به صورت رسمی تایید شود.

بعد از موفقیت سه‌گانه‌ای که انیمیشن ماشین‌ها (Cars) به دست آورد، شایعاتی درباره ساخت انیمیشن ماشین ها 4 (Cars 4) شکل گرفت. طرفداران این فرنچایز انیمیشنی که تاکنون بیش از 1.7 میلیارد دلار سود به استودیوی پیکسار آورده، به این موضوع علاقه‌مند شدند.

استودیوی «پیکسار» و «دیزنی» در حال ساخت فیلم ماشین‌ها 4 (Cars 4) هستند. «جی وارد»، یکی از صداپیشگان این سری انیمیشنی، در یک مصاحبه با برنامه لیت بریک شو اعلام کرد که قسمت چهارم ماشین‌ها و اسپین‌آف‌های دیگری در حال ساخت است.

این سری فیلم‌ها تاکنون بیش از 1.4 میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته است. قسمت سوم ماشین‌ها (Cars 3) در سال 2017 با بودجه‌ای بالغ بر 175 میلیون دلار تولید شد و نزدیک به 384 میلیون دلار فروش جهانی داشت.

انیمیشن Cars 4

در سال 2019، پیکسار گفته بود بود که داستان اسباب‌بازی 4 (Toy Story 4) آخرین قسمت این سری فیلم‌ها است؛ اما چهار پس از آن، تأیید شده که مذاکرات برای قسمت پنجم انجام شده و «باب ایگر»، مدیر عامل دیزنی، در یک مصاحبه اعلام کرده که به خاطر تولید این دنباله‌ها عذرخواهی نخواهد کرد و ادامه دادن تولید دنباله‌ها را نقض نمی‌کند.

دیزنی در سال گذشته تولید داستان اسباب‌بازی 5 (Toy Story 5)، یخ‌زده 3 (Frozen 3) و زوتوپیا 2 (Zootopia 2) را تأیید کرده بود؛ اما در چند سال اخیر، پیکسار با فیلم‌های انیمیشنی مانند لوکا (Luca)، بنیادین (Elemental) و لایت‌یر (Lightyear) موفقیت‌های گذشته خود را تکرار نکرده است. الیو (Elio) و درون و بیرون 2 (Inside Out 2) پروژه‌های آینده پیکسار خواهند بود.

۱۱
آذر

سباستین استن ، بازیگر نقش سرباز زمستان در دنیای سینمایی مارول، به تازگی برای غیرعادی‌ترین نقش دوران حرفه‌ای خود قرارداد بسته است.

سباستین استن نقش دونالد ترامپ جوان را در یک فیلم سینمایی بازی می‌کند

چندی پیش اعلام شده بود که فیلم دونالد ترامپ ، بازیگرانی همچون «جرمی استرانگ» و «ماریا باکالووا» دارد و حالا با اضافه شدن «استن»، لیست بازیگران اصلی فیلم تکمیل شده و «علی عباسی» نیز فیلم را کارگردانی می‌کند.
داستان فیلم دانشجو ، درباره قدرت و جاه‌طلبی در دنیای فساد و فریب آمریکا و شخصیت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آیالت متحده آمریکا در دهه‌های 70 و 80 میلادی است. این فیلم نشان می‌دهد که او چگونه در طول سلسله‌ای از وقایعی که در آمریکا رخ می‌دهد به قدرت می‌رسد. «گابریل شرمن»، نویسنده کتاب «The Loudest Voice in the Room»، مسئول نوشتن فیلمنامه فیلم The Student خواهد بود. تولید این فیلم در اوایل سال 2024 آغاز می‌شود.
«استن» امسال برای بازی در نقش «تامی لی» در فیلم بیوگرافی پم و تامی (Pam & Tommy) نامزدی جایزه گلدن گلاب را کسب کرد. او بیشتر به خاطر بازی در نقش «باکی بارنز»، یا همان سرباز زمستان در دنیای سینمایی مارول شناخته می‌شود.

سباستین استن