ذهن زیبا

ذهن زیبا

ذهن زیبا | هرچی که واسم جالب باشه اینجا میذارم :)
ذهن زیبا

ذهن زیبا

ذهن زیبا | هرچی که واسم جالب باشه اینجا میذارم :)

زنی که به جای دخترش به مدرسه میرفت محکوم شد


سال ۲۰۲۱ «کیسی گارسیا» اهل تگزاس، موهایش را رنگ و پوستش را برنزه کرد، هودی دختر نوجوان خود را پوشید، ماسک روی صورتش گذاشت و به مدرسه راهنمایی دخترش رفت. او بدون هیچ دردسری توانست از درب ورودی مدرسه عبور کرده و به داخل کلاس برود. گارسیا تمام صحنه‌های این آزمایش بحث‌برانگیز را ضبط کرد و در شبکه‌های اجتماعی قرار داد. این فیلم ویدیویی مورد توجه بسیاری قرار گرفت که در نهایت منجر به دستگیری او شد.

محکوم شدن زنی که به جای دخترش به مدرسه رفته بود/ عکس

گارسیا گفت، «کارت هویت دخترم را به نگهبان درب مدرسه نشان دادم و او بیشتر از اینکه مراقب من باشد، حواسش به تلفن هوشمندش بود و من نه‌تنها بی‌دردسر وارد مدرسه شدم، بلکه مثل یک نوجوان معمولی در کلاس درس هم حاضر شدم. مطمئن هستم هر کس دیگر هم می تواند این کار را انجام دهد.»

گارسیا توانسته بود تمام کلاس‌های درسی آن روز جای دخترش بماند و فقط معلم آخرین کلاس درس از روی صدا، به او شک کرد و هویت واقعی‌اش مشخص شد.

محکوم شدن زنی که به جای دخترش به مدرسه رفته بود/ عکس

گارسیا گفت این کار را فقط بری اینکه نشان دهد، در مدارس به‌خوبی از فرزندان‌مان مراقبت نمی‌شود، انجام داده است. او حتی لحظه دستگیری‌اش توسط پلیس را هم ضبط کرد و بعدا در شبکه‌های اجتماعی قرار داد.

گارسیا، اخیرا به ۶ ماه حبس تعلیقی، ۱۰۰ سال خدمات اجتماعی و ۷۰۰ دلار جریمه محکوم شده است. اما او می‌گوید، «آنها به جای اینکه به امنیت بیشتر مدارس توجه کنند، مرا دستگیر و جریمه کردند. واقعا دیگر حرفی برای گفتن ندارم!!»

رابرت داونی جونیور به مرد آهنی برنمی گردد


«کوین فایگی»، مدیر عامل استودیوی مارول در مصاحبه‌ای جدید که با نشریه «ونایتی فیر» داشت اعلام کرد که «رابرت داونی جونیور» دیگر به دنیای سینمایی مارول و نقش مرد آهنی باز نخواهد گشت.

«کوین فایگی»، شب گذشته درباره بازگشت رابرت داونی جونیور به مارول صحبت‌هایی را انجام داد و به این موضوع پرداخت که بازگشت او به عنوان مرد آهنی، یک امر محال است.

کوین فایگی: رابرت داونی جونیور به نقش مرد آهنی بازنمی‌گردد

«کوین فایگی» درباره بازگشت شخصیت Iron Man به سینمای مارول گفت:

ما قصد داریم آن لحظه را حفظ کنیم و دست به تغییراتی درباره آن نزنیم. ما چندین سال سخت کار کرده‌ایم تا به این نقطه برسیم و هرگز تمایلی نداریم آن را به هیچ شکلی دست بزنیم.


مرد آهنی


«جو روسو» کارگردان فیلم انتقام‌جویان پایان بازی (Avengers: End Game) نیز چندی پیش در یک مصاحبه گفت:
ما در آخرین روز فیلمبرداری، خداحافظی غم‌انگیزی با «رابرت داونی جونیور» کردیم. همه از نظر عاطفی او را پشت سر گذاشته‌ایم. به او قول داده‌ایم که برای آخرین بار از او استفاده کرده‌ایم – تا همیشه.
برادران روسو چند سال پیش در یک پادکست به نام «ریل بلند»، اشاره کرده بودند که در صورت داشتن یک داستان جذاب، ممکن است به استودیوی مارول برگردند تا فیلم‌های جدیدی را کارگردانی کنند. «آنتونی روسو» در طی آن مصاحبه گفت:


بستگی به داستان دارد؛ اما بدون شک باید ارزشش را داشته باشد. ما باید هواداران را به طور غافلگیرکننده‌ای مبهوت کنیم. بنابراین نمی‌توانیم او را به یکباره بازگردانی کنیم. باید داستانی غیرقابل پیش‌بینی، نوآورانه و جذاب داشته باشیم.

یکی بامزه ترین عکس های امسال " جر و بحث دو پرنده "

‍پرنده‌ها هم جر و بحث می‌کنند؟/ این عکس را ببینید!


هر سال هزاران عکس از صحنه‌های بامزه‌ای که سوژه آنها حیوانات هستند، در مسابقه عکاسی طنز حیات‌وحش شرکت می‌کنند که از میان آنها خنده‌دار و بامزه‌ترین عکس‌ها به مرحله فینال می‌رسند. امسال داوران این مسابقه از میان ۵۳۰۰ عکس، ۴۰ عکس را به مرحله فینال راه دادند.

یکی از این فینالیست‌ها همین عکس زیر است:

نام عکس جرو بحث پرندگان انتخاب شده و عکاسش جک استانکیویچ است. شاید خنده‌دار به نظر برسد اما گویا ‍پرنده‌ها هم جر و بحث می‌کنند.

انیمیشن Leo پربیننده‌ترین انیمیشن نتفلیکس شد

چندی پیش، سرویس استریم «نتفلیکس» تأیید کرد که انیمیشن Leo به پربیننده‌ترین انیمیشنی که تاکنون اکران کرده است تبدیل شده و بسیاری حضور آدام سندلر را دلیل اصلی این رکوردشکنی می‌دانند.

در کنار انتشار انیمیشن لیو ، مسابقه Squid Game: The Challenge نیز توانست 20.1 میلیون بیننده را در هفته ابتدایی خود جذب کند و به پربیننده‌ترین عنوان تلویزیونی نتفلیکس در بریتانیا تبدیل شد.


تبدیل شدن انیمیشن Leo به پربیننده‌ترین انیمیشن تاریخ نتفلیکس

انیمیشن سینمایی لیو با صداپیشگی بازیگر مشهور، «آدام سندلر»، به پربیننده‌ترین انیمیشن بلند تاریخ نتفلیکس در هفته اول انتشار آن تبدیل شد. این کمپانی اعلام کرد که انیمیشن لیو توانست در هفته اول اکران خود، 34,6 میلیون بیننده را جذب خود کند و بالاتر از فیلم The Killer «دیوید فینچر» قرار گرفته که در سومین هفته پخش خود 8,8 میلیون بیننده را داشت.
تبدیل شدن فیلم Leo به پربیننده‌ ترین انیمیشن تاریخ نتفلیکس
در این فیلم کمدی موزیکال، «آدام سندلر» نقش یک مارمولک 74 ساله به نام لئو را بازی می‌کند که همراه با یک لاک‌پشت (بیل بر)، در یک کلاس درس در فلوریدا گیر می‌افتند. وقتی لئو متوجه می‌شود که تنها یک سال دیگر زنده خواهد بود، برای تجربه زندگی خارج از کلاس، نقشه‌ای را برای فرار می‌کشد.
از دیگر صداپیشگان این فیلم می‌توان به «سیسیلی استرانگ»، «جیسون الکساندر»، «سیدی سندلر»، «سانی سندلر»، «راب اشنایدر»، «جو کوی»، «جکی سندلر»، «هایدی گاردنر»، «رابرت اسمیگل»، «نیک سواردسون»، «استفانی شو» و «نیکلاس تورتورو» اشاره کرد.



برگرفته شده از fullofmovies.blog.ir